ГлавнаяРегистрацияВход К у ш у г у м Вторник, 23.08.2016, 14:26
  Приветствую Вас Гость | RSS


Наш опрос
Сколько Вам лет?
Всего ответов: 128

Объявления
[18.04.2015] []
козье молоко (0)
[04.04.2015] []
Приглашаем в вокальный коллектив "ЗОЛОТАЯ СТРУНА" всех желающих . для вас: 1. Обучение и занятие вокалом (бесплатное) 2. Участие в концерта (0)

Афоризмы

В блоге читают
[05.11.2010]
BMX riding (2)
[15.01.2011] [Разное]
Следующие фото! (1)
[07.11.2010]
Еще немного экстрима от знакомых Мариупольских браконьеров! (0)

Активные темы

 
  Главная » 2011 » Июнь » 6 » Типовый образец жалобы о неисполнении договора по водообеспичению КП "ВОДОКАНАЛ"

Типовый образец жалобы о неисполнении договора по водообеспичению КП "ВОДОКАНАЛ"
22:42
Начальнику Запорізького обласного
управління у справах захисту прав споживачів
69063, м. Запоріжжя, вул. Дзержинського, 9

___________________________________________
___________________________________________
___________________________________________
___________________________________________

СКАРГА
на неналежне надання КП «Водоканал»
послуг з холодного водопостачання

«_____» ____________ __________ року між мною (далі-Споживач) і Комунальним підприємством «Водоканал» (м. Запоріжжя, вул. Артема,61) (далі - Виконавець) був укладений Договір №___________ про надання послуг з холодного водопостачання відповідно до якого, Виконавець брав на себе забов`язання безперебійно постачати мені холодну воду.
Починаючи з травня 2011 року Виконавець порушує умови зазначеного Договору та інші нормативно-правові акти України, які регулюють ці правовідносини і допускає систематичні перебої в постачанні холодної води, тим самим завдає мені значних труднощів в побуті і порушує мій звичайний розклад життя.
Відповідно до пункту 3 «Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення» затверджених Постановою КМУ від 21 липня 2005 р. N 630 (далі - Правила): «Послуги надаються споживачам безперебійно, за винятком часу перерв на: проведення в установленому порядку ремонтних і профілактичних робіт виконавцем за графіком, погодженим з виконавчими органами сільських, селищних та міських рад або місцевими державними адміністраціями; між опалювальний період (для систем опалення);
ліквідацію наслідків, пов’язаних з дією непереборної сили або аварією.»
Але, жодних законних підстав передбачених Договором і Правилами для допущення перебоїв у водопостачанні, а також його обмеження у Виконавця послуг не існує.
Також, відповідно до п.5 зазначених Правил: « У разі планування перерви в наданні послуг виконавець зобов’язаний повідомити про це споживача через засоби масової інформації, а також письмово не пізніше ніж за 10 днів до її настання (за винятком перерви, що настала внаслідок аварії або дії непереборної сили). У повідомленні зазначаються причина та час перерви в наданні відповідних послуг.»
В порушення вказаного пункту Правил, Виконавець не повідомив мене в передбачений строк і спосіб ( листа не надіслав, інформацію в ЗМІ не розмістив) про перерви в наданні послуг.
В даний час, Виконавець продовжує в порушення умов Договору і Правил надавати мені послуги не в повному обсязі. Вода подається мені лише дві-три доби на тиждень, що є незаконним та не припустимим.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.1 Закону України «Про звернення громадян», ст. 23, 26 Закону України «Про захист прав споживачів»,
ПРОШУ:
1. Прийняти мою скаргу до розгляду і провести по ній перевірку.
2. За систематичне порушення моїх прав як споживача послуг з холодного водопостачання, притягнути КП «Водоканал» до відповідальності згідно чинного законодавства України.
3. Про прийняте рішення по скарзі повідомити мене письмово в установлений законом строк.

Додаток: копія акту-претензії, копія договору.

«_____»_____________ 2011р. ________________

АКТ-ПРЕТЕНЗІЯ
про неналежне надання або ненадання послуг
_________________________ _______________ 200 __ р.
(назва населеного пункту) (дата складення)

Згідно з договором N ________________________________________

споживач _________________________________________________________
(прізвище, ім'я та по батькові)

висловлює претензії виконавцю щодо якості надання послуг
__________________________________________________________________
(види послуг)

за відхилення ____________________________________________________
(види порушень, кількісні та/або якісні показники надання послуг

__________________________________________________________________
згідно з умовами договору)

__________________________________________________________________

період порушень __________________________________________________

з _____________________ 200 __ р. до _________________ 200 __ р.

період порушень __________________________________________________

з _____________________ 200 __ р. до __________________ 200__ р.

У зв’язку з викладеним виконавець повинен забезпечити відповідний рівень надання послуг, зробити перерахунок розміру плати за неналежно надані або ненадані послуги та сплатити неустойку споживачам згідно з умовами договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення.
Інші умови: _________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

Цей акт склали
виконавець ___________________ споживач _______________________
(посада, (підпис,
______________________________ ________________________________
прізвище, ім’я та по батькові) прізвище, ім’я та по батькові)
адреса _______________________ адреса _________________________

телефон ______________________ телефон ________________________

________________ _____________
(підпис) (підпис)
М.П.
У разі неприбуття представника виконавця в установлений договором строк для проведення перевірки кількісних та/або якісних показників або необґрунтованої відмови від підписання акта-претензії він вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі:
споживач, що проживає у будинку споживач, що проживає у будинку
N __________ кв. ______________ N __________ кв. ______________

_______________________________ _______________________________
(прізвище, ім'я та по батькові) (прізвище, ім'я та по батькові)

___________________ ___________________
(підпис) (підпис)

   
  Категория: Общее | Просмотров: 2957 | Добавил: АДВОКАТ | Рейтинг: 5.0/2 |



Всего комментариев: 1

1  
Да прочитайте,наконец-то,досье,-директора водоканала!!До задницы Ваше обращение,и ..Ваши жалобы.... angry

Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
 
 
Разделы новостей
Общее [1436]
Новости произошедшие в поселке, в соседних селах и имеющие отношение к Ресурсу.
Поселковый Совет [146]
Новости Поселкового Совета Кушугума
Школа [114]
Новости Кушугумской школы 'Интеллект'
"Червоний Промінь" [77]
Архив выпусков газеты
Обращения [264]
Обращения пользователей к жителям Кушугума и гостям поселка.

Форма входа


Мини-чат

Новые фото

Последние комментарии
Я написала комментарий об этой  "беспомощной старушке", но он исчез. К моему, большому, со...



И кстати на земле валялись кабеля Линета а не электросети...

Ну зачем писать непроверенную информацию!!!! Это столб возле моего двора! И горел не фонарь а блок э...

По улице Кирова есть два двора с камерами. В начале улицы двух этажный дом и ближе к школе

С таким подходом наших людей к  закону,-эти "заготовщики дров" , будут  требовать на суде,...


Праздники сегодня

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0


Реклама

 


Первый Информационный Ресурс Кушугума 2008 - 2016 ©
При использовании материала обязательна активная ссылка на kuchugum.org.ua !
Создать бесплатный сайт с uCoz