СКАРГА
на неналежне надання КП «Водоканал»
послуг з холодного водопостачання
«_____» ____________ __________ року між мною (далі-Споживач) і Комунальним підприємством «Водоканал» (м. Запоріжжя, вул. Артема,61) (далі - Виконавець) був укладений Договір №___________ про надання послуг з холодного водопостачання відповідно до якого, Виконавець брав на себе забов`язання безперебійно постачати мені холодну воду.
Починаючи з травня 2011 року Виконавець порушує умови зазначеного Договору та інші нормативно-правові акти України, які регулюють ці правовідносини і допускає систематичні перебої в постачанні холодної води, тим самим завдає мені значних труднощів в побуті і порушує мій звичайний розклад життя.
Відповідно до пункту 3 «Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення» затверджених Постановою КМУ від 21 липня 2005 р. N 630 (далі - Правила): «Послуги надаються споживачам безперебійно, за винятком часу перерв на: проведення в установленому порядку ремонтних і профілактичних робіт виконавцем за графіком, погодженим з виконавчими органами сільських, селищних та міських рад або місцевими державними адміністраціями; між опалювальний період (для систем опалення);
ліквідацію наслідків, пов’язаних з дією непереборної сили або аварією.»
Але, жодних законних підстав передбачених Договором і Правилами для допущення перебоїв у водопостачанні, а також його обмеження у Виконавця послуг не існує.
Також, відповідно до п.5 зазначених Правил: « У разі планування перерви в наданні послуг виконавець зобов’язаний повідомити про це споживача через засоби масової інформації, а також письмово не пізніше ніж за 10 днів до її настання (за винятком перерви, що настала внаслідок аварії або дії непереборної сили). У повідомленні зазначаються причина та час перерви в наданні відповідних послуг.»
В порушення вказаного пункту Правил, Виконавець не повідомив мене в передбачений строк і спосіб ( листа не надіслав, інформацію в ЗМІ не розмістив) про перерви в наданні послуг.
В даний час, Виконавець продовжує в порушення умов Договору і Правил надавати мені послуги не в повному обсязі. Вода подається мені лише дві-три доби на тиждень, що є незаконним та не припустимим.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.1 Закону України «Про звернення громадян», ст. 23, 26 Закону України «Про захист прав споживачів»,
ПРОШУ:
1. Прийняти мою скаргу до розгляду і провести по ній перевірку.
2. За систематичне порушення моїх прав як споживача послуг з холодного водопостачання, притягнути КП «Водоканал» до відповідальності згідно чинного законодавства України.
3. Про прийняте рішення по скарзі повідомити мене письмово в установлений законом строк.
Додаток: копія акту-претензії, копія договору.
«_____»_____________ 2011р. ________________
АКТ-ПРЕТЕНЗІЯ
про неналежне надання або ненадання послуг
_________________________ _______________ 200 __ р.
(назва населеного пункту) (дата складення)
Згідно з договором N ________________________________________
споживач _________________________________________________________
(прізвище, ім'я та по батькові)
висловлює претензії виконавцю щодо якості надання послуг
__________________________________________________________________
(види послуг)
за відхилення ____________________________________________________
(види порушень, кількісні та/або якісні показники надання послуг
__________________________________________________________________
згідно з умовами договору)
період порушень __________________________________________________
з _____________________ 200 __ р. до _________________ 200 __ р.
період порушень __________________________________________________
з _____________________ 200 __ р. до __________________ 200__ р.
У зв’язку з викладеним виконавець повинен забезпечити відповідний рівень надання послуг, зробити перерахунок розміру плати за неналежно надані або ненадані послуги та сплатити неустойку споживачам згідно з умовами договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення.
Інші умови: _________________________________________________
Цей акт склали
виконавець ___________________ споживач _______________________
(посада, (підпис,
______________________________ ________________________________
прізвище, ім’я та по батькові) прізвище, ім’я та по батькові)
адреса _______________________ адреса _________________________
телефон ______________________ телефон ________________________
________________ _____________
(підпис) (підпис)
М.П.
У разі неприбуття представника виконавця в установлений договором строк для проведення перевірки кількісних та/або якісних показників або необґрунтованої відмови від підписання акта-претензії він вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі:
споживач, що проживає у будинку споживач, що проживає у будинку
N __________ кв. ______________ N __________ кв. ______________
_______________________________ _______________________________
(прізвище, ім'я та по батькові) (прізвище, ім'я та по батькові)