ГлавнаяРегистрацияВход К у ш у г у м Среда, 28.06.2017, 14:20
  Статьи Приветствую Вас Гость | RSS

  • "Центр соц.помощи"
  • Расписание электропоездов
  • Товары и услуги

  • Случайные фото

    Активные темы
  • Настольные лампы для дома и офиса (0)
  • электронные деньги (2)
  • ОСВЕЩЕНИЕ УЛИЦ (3)
  • Высококачественные люстры и светильники (4)
  • Можно ли заработать в интернете? (7)

  •  
     
    Главная » Статьи » Юридическая справка

    МАЙБУТНЄ АДВОКАТУРИ УКРАЇНИ

    28 квітня 2012 року в Верховній Раді України зареєстровано законопроект № 10424 «Про адвокатуру та адвокатську діяльність». Ініціатором законопроекту виступив Президент України Янукович В.Ф.

    Прийняття Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» зумовлене роллю адвокатури у демократичній державі, яка крокує до утвердження принципів законності, верховенства права та втілення найголовнішої мети держави – забезпечення прав людини та основних свобод. На теперішній час, для виконання покладених завдань, адвокатура не має належного правового статусу, адвокати належних гарантій здійснення професійної діяльності. Новий Закон має визначити статус адвоката у відповідності з реаліями сьогодення та міжнародних стандартів адвокатської спільноти.
    Законопроектом розширено перелік видів адвокатської діяльності, коло професійних прав і гарантій адвокатської діяльності, визначено поняття адвокатського запиту та встановлено строк для його розгляду.
    Саме розділ ІІІ проекту Закону «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» визначає види адвокатської діяльності, права і обов’язки адвоката, гарантії адвокатської діяльності.
    При здійсненні адвокатської діяльності адвокат наділяється правами, які гарантують значні можливості при наданні правової допомоги. Так, адвокат має право: 1) звертатися з адвокатськими запитами, у тому числі щодо отримання копій документів до органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їх посадових і службових осіб, підприємств, установ, організацій, громадських об'єднань, а також до фізичних осіб, у тому числі щодо отримання за їх згодою копій документів; 2) представляти і захищати права, свободи та інтереси фізичних і юридичних осіб у суді, органах державної влади та органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форми власності, громадських об'єднаннях, перед громадянами, посадовими і службовими особами, до компетенції яких належать вирішення відповідних питань як в Україні, так і за її межами; 3) збирати відомості про факти, які можуть бути використані як докази, в установленому законом порядку запитувати, отримувати і вилучати речі, документи, їх копії, знайомитися з ними та опитувати осіб за їх згодою; 4) застосовувати технічні засоби, в тому числі для копіювання матеріалів справи, в якій адвокат здійснює захист, представництво або надає інші види правової допомоги, фіксувати процесуальні дії, в яких він бере участь, а також хід судового засідання у порядку, передбаченому законом; 5) ознайомлюватися на підприємствах, в установах, і організаціях з необхідними для адвокатської діяльності документами і матеріалами, за винятком тих, що містять інформацію з обмеженим доступом та інші.
    Визначивши значний обсяг прав законодавець має на меті допомогти адвокату бути дійсно незалежним у здійсненні адвокатської діяльності.
    Передбачено законопроектом і нові обов’язки для адвоката. Зокрема адвокат зобов’язаний: на вимогу клієнта надати звіт про виконання договору про надання правової допомоги; невідкладно повідомити клієнта про виникнення конфлікту інтересів. Забороняється використовувати свої права всупереч правам, свободам та інтересам клієнта; займати у справі позицію всупереч волі клієнта, крім випадків, коли адвокат впевнений у самообмові клієнта.
    Таким чином, за мету ставиться стимулювати адвоката дотримуватися правил адвокатської етики, шліфувати свої професійні здібності, та забезпечити більшу відповідальність адвоката перед клієнтом, що в свою чергу підвищить рівень правової допомоги.
    Значним досягненням проекту «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» є широка система гарантій адвокатської діяльності. Зазначимо деякі: 1) забороняється проведення огляду, розголошення, витребування чи вилучення документів, які пов'язані із здійсненням адвокатської діяльності; 2) адвокату гарантується рівність прав з іншими учасниками провадження, дотримання засад змагальності й свободи в наданні доказів та у доведенні їх переконливості; 3) адвокату гарантується право на забезпечення безпеки під час участі в кримінальному судочинстві у порядку, встановленому законом; 4) забороняється втручання у приватне спілкування адвоката з клієнтом; 5) забороняється втручання у правову позицію адвоката; 6) орган або посадові особи, які затримали адвоката або застосували до нього запобіжний захід, зобов'язані негайно повідомити про це відповідну раду адвокатів регіону; 7) забороняється притягати до кримінальної чи іншої відповідальності адвоката або погрожувати застосуванням відповідальності у зв'язку зі здійсненням ним адвокатської діяльності згідно із законом; 8) не можуть бути підставою для притягнення адвоката до відповідальності його висловлювання у справі, у тому числі ті, що відображають позицію клієнта, заяви у засобах масової інформації, якщо при цьому не порушуються професійні обов'язки адвоката; 9) забороняється ототожнення адвоката з клієнтом та ін.
    Крім зазначених гарантій, висвітлено і питання проведення окремих слідчих дій та заходів забезпечення кримінального провадження стосовно адвоката. Особливості проведення окремих слідчих дій та заходів забезпечення кримінального провадження стосовно адвоката визначаються частиною другою статті 23 законопроекту № 10424 від 28 квітня 2012 року. Наприклад, під час проведення обшуку чи огляду житла, іншого володіння адвоката, приміщень, де він здійснює адвокатську діяльність має бути присутній представник ради адвокатів регіону.
    Ще однією гарантією адвокатської діяльності є визначення обов’язковості адвокатського запиту для органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їх посадових та службових осіб, керівників підприємств, установ, організацій, громадських об'єднань.
    Проект передбачає строк для надання відповіді на адвокатський запит – 5 днів. Крім того, відмова в наданні інформації на адвокатський запит, несвоєчасне або неповне надання інформації, надання інформації, що не відповідає дійсності передбачає адміністративну відповідальність. У зв’язку з чим, запропоновано внести зміни до статті 212-3 «Порушення права на інформацію» Кодексу України про адміністративні правопорушення.
    Заслуговує на увагу те, що держава взяла на себе зобов’язання забезпечити: 1) дотримання гарантій адвокатської діяльності; 2) охорону життя, здоров'я, честі і гідності адвоката та членів його сім'ї.
    Новий проект підносить значення інституту адвокатури в Україні на новий рівень. Для адвокатів відкривається можливість до побудови незалежної, професійної, самоврядної адвокатури, яка в змозі реалізувати покладені Конституцією України завдання.


    Адвокат Дмитро Майстро
    Категория: Юридическая справка | Добавил: АДВОКАТ (02.06.2012)
    Просмотров: 1448 | Рейтинг: 5.0/3 |
    Всего комментариев: 0
    Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
    [ Регистрация | Вход ]
     
     
    Категории каталога
    Для Кушугума [4]
    Материалы которые могут быть полезны.
    О Кушугуме [20]
    Событи, люди, мероприятия и т.д.
    Юридическая справка [14]
    Статьи и заметки
    Другое [8]
    Что не относиться к другим разделам

    Форма входа


    Мини-чат

    Наш опрос
    Вы сейчас живете в
    Всего ответов: 187

    Реклама



    Статистика

    Онлайн всего: 2
    Гостей: 2
    Пользователей: 0
     

    Первый Информационный Ресурс Кушугума 2008 - 2017 ©
    При использовании материала обязательна активная ссылка на www.kuchugum.org.ua !
    Создать бесплатный сайт с uCoz